Medical

ساخت وبلاگ

روش های دیگری هم وجود دارد که ابروها پرتر ظاهر شوند، مثلا با استفاده از خالکوبی (تتو) یا آرایش روزانه، اما اشکالاتی دارند. یکی از آن اشکالات این است که آن ها راه حل طبیعی برای مشکل شما نیستند. از آنجا که یک

کاشت ابرو، مو را مستقیم از سرتان می گیرد، موها واقعی و دائمی هستند، در نتیجه می توانند برای رسیدن به نزدیک ترین نتایج مطلوب بیمار کمک کنند.

یکی دیگر از مزایای این روش این است که تقریبا بدون درد است و بهبودی فقط حدود 5 تا 7 روز طول می کشد. این که آیا فقط بخش هایی از ابرو بازسازی می شوند و یا تمام ابرو بازسازی می شود، مهم نیست. میزان رشد دوباره موهای پیوند شده بسیار بالا است. با این حال، برخی از بیماران برای رسیدن به نتیجه نهایی مورد نظر خود، روش دومی را انتخاب می کنند.

منبع: خانه سفید

 
Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 68 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 18:13

ما کاشت مو را تحت بی حسی موضعی انجام می دهیم. ما با استفاده از یک سوزن ظریف، بی حس کننده ی موضعی را به پوست سر تزریق می کنیم که تقریباً در همان لحظه اثر می کند. شما در طول انجام عمل بیدار هستید و می توانید با جراح خود صحبت کنید یا با استفاده از عینک های مخصوص فیلم تماشا کنید. اگر بخواهید می توانیم مقداری داروی خواب آور به شما بدهیم تا در طول عمل بخوابید. استخراج فولیکول ها از یک سطح بزرگ در پشت سرتان و بالای گوش ها به صورت یکنواخت انجام می شود؛ بنابراین ظاهر موهای موجود تغییری نخواهد کرد.

پس از استخراج، ما ناحیه ی دریافت کننده، یعنی محلی که فولیکول های مجزا در آن قرار داده می شوند را بی حس می کنیم. عمل کاشت چندین ساعت طول می کشد و در صورت زیاد بودن تعداد کاشت ها، ممکن است یک روز کامل زمان ببرد.

پس از انجام عمل، نقاط اهدا و دریافت کمی خون ریزی می کنند و از دلمه های کوچک پوشیده می شوند. ما با استفاده از یک گاز مخصوص که به سطح نمی چسبد مانع آسیب رسیدن به این نواحی می شویم و سپس سرتان را نوارپیچی (پانسمان) می کنیم.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 63 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 16:20

هدف کاشت مو، بهبود ظاهر شما و افزایش اعتماد به نفستان است. پس صحبت کردن با جراح درباره ی خواسته ها و مطلوبات دقیق تان ضروریست.

کاندید باید در اطراف و پشت سرش مو داشته باشد تا بتوانیم عمل کاشت مو را تدارک دهیم. فولیکول ها از این ناحیه استخراج شده و سپس به نواحی که کمبود مو وجود دارد، منتقل می شوند. آنچه بر نتایج اثر می گذارد شامل : بافت مو، جهت رویش و مجعد بودن آن است. همچنین محدودیت هایی برای کاشت مو وجود دارند و ما انجام این جراحی را به افرادی که موی بسیار کمی دارند، توصیه نمی کنیم.

پیش از انجام عمل ما باید علت ریزش مو، روند آن و تاثیر ژنتیک را بررسی کنیم.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 24 آبان 1397 ساعت: 17:26

کاشت مو 

کاشت مو موثرترین و قطعی ترین روش درمان،برای بازگرداندن موهای از دست رفته است.کاشت موی طبیعی یک عمل جراحی سرپایی ساده و در عین حال بسیار دقیق و حساس است که در صورت رعایت نکات علمی و فنی، آگاهی بیمار از مراقبتهای حین کاشت ، اجرای کلیه ملاحظات بهداشتی و پزشکی در مراحل مختلف ، انجام کار توسط متخصص متبحر در این کار و رعایت وجدان و اخلاق پزشکی باعث رضایتمندی بیمار از نتیجه می گردد.

بانک مو که شامل موهای ذخیره شده در پس سر بین دو گوش می باشد برای اصلاح طاسی و کم موئی جلوی سر استفاده میشود.

قرن نوزدهم میلادی آغازی برای عمل های کاشت مو بود، در آن سال ها انسان برای اولین بار تلاش کرد تا با استفاده از بافت های مودار پوست سر پیوند کاشت مو را در دیگر نقاط سر ایجاد کند. در این عمل جراحی بافت پوست سر به همراه منبع اصلی خون به منطقه طاس برده شده و درآنجا کاشته می شدند.استفاده از تکنیک‌های کاشت موی مدرن به دهه 30 میلادی در ژاپن بر می‌گردد که آن موقع جراحان از گرافت‌های کوچک برای جایگزین کردن مناطق آسیب دیده ابرو یا مژه ، ولی نه در رابطه با برطرف سازی طاسی، استفاده می‌کردند. در آن زمان تلاش‌های آن‌ها خیلی به چشم نیامد، و آسیب‌های جنگ جهانی دوم به کشور آن‌ها پیشرفت‌های آن‌ها را تا دو دهه دیگر متوقف کرد. اواخر دهه 50 سرآغاز عصر مدرن کاشت مو در جهان غرب بود، زمانی که یک متخصص پوست نیویورکی به اسم نرمن ارنریش با استفاده از بکارگیری گرافت‌های آزاد دهنده در بیماران دارای الگوی طاسی مردانه شروع به آزمایش کرد.

دکتر ارنریش بر خلاف تصورات همگان که فکر میکردند موی کاشته شده بیشتر از موی اولیه در منطقه "گیرنده" رشد نمی‌کند، نشان داد که استفاده از این گرافت ها باعث رشد موهای جدید در منطقه گیرنده میشود و دوام آنها به اندازه ای که در محل اولیه خود داشته اند میباشد.

این سرآغازی بود برای کاشت مو به روش های مدرن و امروزی که تشخیص آن به عهده پزشک متخصص است.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:49

ریزش مو

ریزش مو یکی از آزار دهنده ترین مشکلات برای هم آقایان هم خانم هاست؛ زیرا مو تاثیر بسزایی در زیبایی و همچنین اعتماد بنفس افراد دارد. در دنیای امروزی هم که ظاهر افراد بسیار مورد توجه قرار میگیرد قطعا ریزش مو مورد قبول هیچکس نیست، پس افراد برآنند که ظاهری آراسته همراه با موهای پرپشت و زیبا داشته باشند.

ریزش مو عوامل متعددی دارد که یکی مهمترین آن، عوامل وراثتی یا همان ارثی می باشد.عامل ارث بیشترین میزان تاثیر را در بین عوامل مختلف ریزش مو دارد. دیگر عوامل ریزش مو را می توان کم خونی و فقر آهن، رژیم های نامتعارف، اقدامات ضربه زننده به موها، سشوار کشیدن بی رویه و نادرست، شانه زدن و شامپو کردن بیش از حد موها، و عوامل دیگری که ممکن است بسته به شرایط فرد باشد.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 77 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:46

بهترین روش کاشت مو

اگر از نداشتن موی پرپشت رنج می برید و اعتماد بنفستان به شدت کاهش یافته و قصد دارید چاره ای بیندیشید، بهترین راه درمان کاشت مو می باشد.

حالا که تصمیم تان مبنی بر کاشت مو قطعی شد، باید بدانید که برای کاشت مو روش های مختلفی وجود دارد.

FIT، FUT و روش ترکیبی این ها روش های کلی کاشت مو می باشند.

شما برای اینکه بدانید کدام روش بهترین روش برای شماست باید به مشاور مراجعه کنید تا با بررسی شرایط شما و اینکه بانک موی شما در چه وضعیتی می باشد به شما بهترین پیشنهاد را بدهد که پیروی از مشاور به نفع شماست.

تفاوت میان روش های کاشت در نوع برداشت از بانک موی شماست در روش FUT بصورت یکجا و نواری می باشد ولی در روش FIT بدین شکل نیست و بصورت پراکنده برداشت می شود و روش ترکیبی هم همانطور که از اسمش پیداست ترکیبی از این دو روش می باشد.

حال شما باید باتوجه به صحبت های مشاورتان تصمیم بگیرید.

منبع: خانه سفید

 
 
Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:46

توصیه های بعد از کاشت مو

همان طور که برای قبل از کاشت مو توصیه ها و مراقبت هایی وجود دارد، برای بعد از کاشت مو نیز توصیه ها و بایدها و نباید هایی وجود دارد که عمل به آنها کمک بسیار زیادی به راحتی شما بعد از کاشت مو و نتیجه مطلوبتر می انجامد. پس پیروی از توصیه های بعد از کاشت مو ضروری می باشد.

بطور کلی احتیاط های بعد از عمل کاشت موبصورت زیر می باشد:

-گذاشتن کمپرس یخ و جلوگیری از متورم شدن

-خوابیدن درست و مناسب

-بازنمودن صحیح پانسمان

-و مانند توصیه های قبل از کاشت تغذیه مناسب رعایت شود

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 65 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:45

ریزش مو

شستشوی مو و مواد مورد استفاده برای شستشوی مو بسیار در سلامت مو مهم و تعیین کننده می باشد.

در سال‌های گذشته و برای مدت زمانی طولانی، مواد تمیزکننده ی مو و پوست معنایی به جز صابون نداشت و می‌دانیم که این ماده دارای ضعف‌های زیادی است، مثلا صابون در آب سخت به خوبی کف نمی‌کند و باعث بر جای گذاشتن یک لایه چرب ناخوشایند روی موها می‌گردد که ظاهری بی‌جان و بی‌روح را به موها می دهد.

اما مواد حالت‌دهنده و پاک‌کننده موجود در شامپو، مو و کف سر را تمیز می‌کنند و باعث شانه شدن راحت‌تر موهای خیس و افزایش حجم آنها بدون ایجاد الکتریسیته ساکن در زمان خشک شدن می‌شوند.

* مواد پاک‌ کننده

* مواد حالت‌دهنده

* مواد دلپذیرکننده

* مواد نگهدارنده

* مواد فعال با خواص طبی

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:45

روابط زناشویی بعد از کاشت مو باید به چه شکل باشد ؟

یک نکته مهم در مورد مراقب های بعد از کاشت مو وجود دارد و آن روابط زناشویی بعد از کاشت مو می باشد.

روابط جنسی یک بخش جدا نشدنی از زندگی انسان هاست. هیچکس این را انکار نمی کند که رابطه جنسی و زناشویی مهم هستند، اما زمانی فرا می رسد که شما می بایست طبق مصلحت و بخاطر خودتان در مورد این مسئله کمی تجدید نظر کنید و آن زمان تقریبا 2 هفته بعد از عمل کاشت موی شماست.

در عمل کاشت مو فولیکول های مو از قسمت پشت سر برداشت شده و در جلوی سر شما کاشت می شود و این خود دلیلی بر ضعیف بودن موهای تازه کاشته شده است، مانند نهال درختی که تازه کاشته شده و نیاز به مراقبت های ویژه ای برای رشد و حیات دوباره دارد. اگر آن نهال تازه کاشته شده مورد اصابت ضربه یا تکان زیاد قرار بگیرد، آیا می تواند دوباره به رشد خود ادامه دهد؟ خیر، موهای تازه کاشته شده هم دچار همین وضعیت حساس هستند البته به مراتب حساس تر و ضعیف تر. شما باید بدانید که هرچه خطرات احتمالی مثل کشیده شدن، ضربه خوردن، تکان خوردن و این قبیل موارد برای موهای تازه کاشته شده کمتر باشد سلامت و رشد آن ها تضمین می شود.

یکی از این مراقبت ها که بسیار اهمیت دارد تحرکاتی است که در زمان رابطه جنسی پیرامون موهای شماست. آیا مطمئن هستید که حین رابطه جنسی سر شما تکان نمی خورد یا خم نمی شود و یا اتفاق دیگری نمی افتد؟

اگر می توانید تضمین کنید که برای موهای شما خطری وجود ندارد می توانید با احتیاط بسیار زیاد و انتخاب وضعیت های مناسب برای رابطه خود که خطری نمی تواند ایجاد کند، انجام رابطه مشکلی پیش نخواهد آورد.در غیر اینصورت باید تا 2 هفته صبر پیشه کنید.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 67 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:44

سن مناسب کاشت مو

برای انجام هرکاری زمان مناسبی وجود دارد که بهترین نتیجه در آن زمان برای شما میسر خواهد بود.

برای انجام عمل کاشت مو نیز باید سن مناسب کاشت مو را بدانید.

متخصصان کاشت مو بر این عقیده اند که برای انجام عمل کاشت مو سن شما اگر از 27 سال گذشته باشد بهتر است. شاید بدلیل مشکلاتی که کم پشتی موهایتان برای پیش آورده و هرچه زودتر می خواهید از این شرایط رهایی یابید بگویید چه فرقی می کند و بخواهید تا دیر نشده عمل کاشت مو انجام دهید تا اعتماد بنفس و زیبایی از دست رفته خود را بازگردانید. اما بد نیست بدانید کسانی که کاشت مو انجام می دهند بطور دلخواه و سلیقه ای این سن را مناسب کاشت مو بیان نکرده اند بلکه دلایلی وجود دارد که صحت صحبت های آنان می باشد.

این حرف که می گویند پیشگیری بهتر از درمان است کاملا صحت دارد اما مطمئنا در مورد کاشت مو پیشگیری این نیست که زودتر از موعد مناسب مو بکارید.

هرچه مشاورتان در مورد زمان مناسب کاشت مو به شما می گوید کاملا به صلاح شماست و برای این است که بهترین نتیجه را در بهترین زمان بگیرید.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 55 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:43

برترین کلینیک کاشت مو ایران

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو خانه سفید از قدیمی ترین مراکز کاشت مو در تهران بوده و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاسیس گردیده است.

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است. علاوه بر این تمامی پرسنل دوره های لازم را دیده و همچنین ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی و باز آموزی می باشند. پرسنل خانه سفید بسیار علاقمند به فراگیری تکنیک های جدید و تکامل توانمندی های خود هستند که خود یکی از عوامل دیگر برتری این کلینیک می تواند باشد.

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 60 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:41

موی انسان از نظر ضخامت به سه نوع کلی تقسیم می‌شود:

- لانوگو که موهایی نرم و بدون رنگ هستند و در دوران جنینی وجود دارند.

- موهای کرکی یا ولوس که بیشتر سطح بدن را پس از تولد می‌پوشانند.

- موهای ترمینال که ضخیم و پُر رنگ بوده و در سر، ریش، ابرو، زیر بغل و ... وجود دارند.

 فولیکول‌های مختلف می‌توانند موهای متفاوتی تولید کنند و حتی موهایی که از یک فولیکول به وجود می‌آیند ممکن است به مرور زمان تحت تاثیر عوامل هورمونی، شکل‌های مختلفی پیدا کنند.

 در حیوانات موهای مختلف کارایی متفاوتی دارند، مثلا سبیل برخی حیوانات بسیار بلند است و نقش اندام حسی را دارد. البته در انسان چنین موهایی وجود ندارد، اما گاهی اوقات فولیکول‌های بزرگی در پوست افراد دیده می‌شود که به آنها فولیکول‌های «تایلوتریک» گفته می‌شود و به نظر می‌رسد عملکرد حسی دارند. این نوع موها بیشتر در پوست شکم دیده می‌شوند.

 تعداد فولیکول‌های مو در یک فرد، بیش از پنج میلیون است که در سراسر بدن پخش هستند و قابل توجه اینکه این تعداد فولیکول مو، در زن و مرد و تمامی نژادها یکسان است. تعداد فولیکول‌های مو در واحد سطح بدن انسان بیشتر از سایر پستانداران است، ولی علت آنکه کم مو تر به نظر می‌رسد آن است که اغلب موها، زیاد بلند و ضخیم نمی‌شوند.

 در تمامی پستانداران از جمله انسان، فولیکول‌های مو دارای دوره‌های تناوبی از فعالیت و استراحت هستند. مرحله‌ای که موها رشد می‌کنند، مرحله آناژن نامیده می‌شود و مرحله‌ای که موها استراحت می‌کنند، تلوژن نام دارد. بین این دو مرحله، یک مرحله کوتاه انتقالی به نام کاتاژن وجود دارد. مرحله آناژن در موهای سر چندین برابر موهای نواحی دیگر بدن است. این زمان در افراد مختلف نیز متفاوت است و به همین علت بعضی افراد می‌توانند موهای بسیار بلندی داشته باشند، در حالی که موی بعضی دیگر از حد مشخصی بلندتر نمی شود. مرحله کاتاژن در سر کمتر از دو هفته طول می‌کشد و فاز استراحت یا تلوژن نیز حدود 3 ماه طول می‌کشد. پس از آن مرحله جدید آناژن شروع می‌شود و موی جدید، جای موی قبلی را می‌گیرد.

 

تعداد فولیکول‌های مو در سر حدود صد هزار عدد است. از این تعداد، حدود یک درصد در مرحله کاتاژن هستند،80 تا 90 درصد در مرحله آناژن و حدود 10 تا 20 درصد در مرحله تلوژن یا استراحت هستند.

 اگر طول مدت آناژن را 1000 روز فرض کنیم، در هر روز حدود 100 عدد تار مو می‌ریزند و موی دیگری جای آنها در می‌آید. بنابراین ریزش مو پس از بلوغ اگر کمتر از صد تار در روز باشد، می توان آن را طبیعی محسوب کرد و جای نگرانی نیست.

 شکل موها و میزان رشدشان نیز وابسته به ژنتیک افراد فرق می‌کند، به همین جهت در نژادهای مختلف، تفاوت‌هایی مشاهده می‌شود. این مساله بیشتر از همه در موهای سر دیده می‌شود. در نژاد مغولی مثل ژاپنی‌ها موی سر زبر و سیخ مانند است. در سیاه پوستان موهای سر فرفری است و در نژاد قفقازی نظیر ما ایرانی‌ها موها انواع مختلفی شامل صاف و فر دارند.

 جالب توجه اینکه موی سر در خانم‌ها معمولا ضخیم‌تر از آقایان است همچنین محل رویش موی سر در خانم‌ها جلوتر از آقایان است.

 میزان رشد موها در زن و مرد نیز با هم متفاوت است که البته به محل آن بستگی دارد.

 قبل از بلوغ، سرعت رشد موی سر در پسرها بیشتر از دخترهاست، اما پس از بلوغ، سرعت رشد موی سر در خانم‌ها بیشتر از آقایان می‌شود.

 صرف‌نظر از جنسیت افراد، بیشترین سرعت رشد موهای بدن بین 50 تا 70 سالگی است.

 از جمله عواملی که بر سرعت رشد موها تاثیر می‌گذارند، هورمون‌ها هستند. به‌طور مثال هورمون استروژن باعث کاهش سرعت رشد مو و هورمون تیروئید باعث افزایش آن می‌شود.

 بر خلاف باور عمومی، تراشیدن مو باعث افزایش سرعت رشد آن نمی‌شود.

 در انسان رنگدانه اصلی در پوست و مو «ملانین» است. این رنگدانه توسط سلول‌های رنگدانه ساز به نام "ملانوسیت" تولید می‌شود. این سلول‌ها در پیاز مو قرار دارند.

 علت اصلی تنوع رنگ در موی انسان‌ها به ساختمان «ملانین» تولید شده بستگی دارد. دو نوع ملانین وجود دارد که یکی مسئول تولید رنگ سیاه و قهوه‌ای (یوملانین) ودیگری مسئول تولید رنگی ما بین زرد و قرمز (فئوملانین) است.

اگر در مویی رنگدانه ملانین وجود نداشته باشد، آن مو سفید به نظر می‌رسد. رنگ موها در نواحی مختلف بدن یکسان نیست. معمولا «مژه‌ها» در بین موهای بدن تیره‌تر از بقیه هستند.

عامل اصلی در تعیین رنگ موهای یک فرد، ژنتیک است، اما عوامل دیگری نیز می‌توانند بر رنگ موها تاثیر بگذارند، مثلا برخی از هورمون‌ها مثل «هورمون محرک ملانوسیت» و یا هورمون‌های استروژن و پروژسترون می‌توانند موها را تیره تر کنند و به همین جهت در دوران بارداری ممکن است رنگ موها تیره تر شود.

بیشترین رنگ مو در جهان، رنگ سیاه است. در میان نژادهای مختلف، نژاد قفقازی بیشترین تنوع رنگ را دارد که بیشتر بستگی به موقعیت جغرافیایی محل زندگی آنها دارد.

منبع: خانه سفید

 
 
Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 65 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:41

برخی معتقدند هزینه کاشت مو گزاف و اضافی است.

اما هزینه ای که بابت کاشت مو پرداخت می کنید. هزینه ای است که برای درمان قطعی طاسی می باشد.

باخود کمی فکرکنید که آیا حاضرید برای بازگشتن زیبایی ظاهرتان و همچنین اعتماد به نفستان هزینه ای را پرداخت کنید؟

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 56 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:40

ممکن است برخی تمایلی به درمان های مدرن و امروزی ریزش مو اعتفادی نداشته باشند و یا هستند افرادی که نتیجه مطلوب را از آن نگرفته باشند. درمان های خانگی ریزش مو ممکن است به کمک این افراد بیاید.

گرچه این درمان های سنتی و گیاهی تضمین شده نیستند اما بسیاری از آن نتیجه گرفته اند.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 63 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:39

قبل از انجام هرکاری باید تاریخچه و گذشته ی آن را دانست. حال کاشت مو که یک عمل جراحی زیبایی و مهم می باشد نیز تاریخچه ای دارد که دانستن آن می تواند مفید باشد.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:39

آیا شما کاندید کاشت مو هستید؟

آیا علت ریزش موی خود را می دانید؟

آیا سن شما مناسب کاشت مو می باشد؟

آیا بهترین درمان برای شما کاشت مو می باشد؟

از هزینه ی کاشت مو خبر دارید؟

و سوالات بسیار دیگری که باید پاسخ آنها را قبل از اقدام برای عمل کاشت مو بدانید.

دانستن نکات مهم قبل از کاشت مو به شما کمک می کند با آگاهی هایی که در مورد این مسئله بدست آوردید، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

منبع: خانه سفید

 
 
Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 72 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:38

در مورد قسمت های مختلف کاشت مو آگاهی دارید؟

فولیکول مو و آگاهی راجع به آن

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 73 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:38

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد، البته این ها روش های برداشت مو هستند و کاشت به یک صورت انجام می شود. در روش کاشت موی FUT گرافت ها به صورت یک نوار باریک یک سانتی متری از قسمت بانک مو برداشت می شود.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:37

همانطور که می دانید ریزش مو دلایل مختلفی دارد که فقط یکی از آن دلایل مسئله ارث می باشد. در این مقاله سعی شده در مورد عوامل ریزش موی غیر ارثی توضیحاتی داده شود.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 57 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:37

اگر به دنبال جلوگیری از نازک شدن موها و آسیب دیدن موهایتان هستید ابتدا باید دلیل و یا دلایل این اتفاق را بدانید سپس برای درمان آن چاره ای بیندیشید. با خواندن این مقاله دغدغه های شما در مورد این مسئله رفع خواهد شد.

منبع: خانه سفید

Medical...
ما را در سایت Medical دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو, نویسنده : sara sarabani692 بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت: 0:36